Zekerheid bij De Nederlandse Kluis

Met 40 vestigingen is De Nederlandse Kluis de grootste aanbieder van bankkluizen van Nederland. Over succesvol gesproken!

Logo De Nederlandse Kluis op Ads & Impact

Project Details

Klant:
DE NEDERLANDSE KLUIS

Type dienstverlening:
ZOEKMACHINEMARKETING

Duur:
DOORLOPEND

Sterke online aanwezigheid

Bij De Nederlandse Kluis kunnen klanten hun waardevolle spullen veilig opslaan in kluizen binnen volwaardige bankkluizen. Dat doen op dit moment meer dan 60.000 tevreden klanten in 40 vestigingen door heel Nederland. 

Op de website van De Nederlandse Kluis is uiteraard alle informatie over deze dienstverlening vindbaar. Het doel van deze website is om zoveel mogelijk bezoekers te converteren naar (potentiële) klanten. Het is dan ook mogelijk om online een afspraak te maken voor de vestiging naar keuze.

De doelstelling van De Nederlandse Kluis is simpel. Elk persoon dat zoekt naar een kluis of naar een oplossing om waardevolle spullen te bewaren, moet in contact komen met het bedrijf. Samen met De Nederlandse Kluis heeft Ads & Impact bepaald via welke zoektermen klanten bij De Nederlandse Kluis moeten uitkomen. Dit begint bij “ik wil een kluis huren” maar gaat veel verder. Het optimaal inzetten van zoekmachinemarketing is erg belangrijk.

Ads & Impact voor De Nederlandse Kluis

Zoekmachinemarketing

Hoe zet een bedrijf zoekmachinemarketing succesvol in? Doorgaans door zo efficiënt mogelijk zo veel mogelijk ‘conversies’ te genereren. Zo is de website SEO-proof gemaakt met het uitvoeren van diverse eenmalige actiepunten. Nieuwe SEO-innovaties net als de actuele posities worden scherp gemonitord en daar vinden van tijd tot tijd optimalisaties op plaats. 

Naast het continue optimaliseren van de online campagnes wordt de markt in het algemeen ook goed in de gaten gehouden. De Nederlandse Kluis is de marktleider in Nederland en Ads & Impact houdt scherp in de gaten welke nieuwe spelers er (online) bijkomen, en wat het advertentiegedrag van deze spelers is. Over elke verandering in de markt wordt meteen overleg gevoerd en bepaald welke reactie het beste zou passen.

Uitdaging

Voor Ads & Impact is het de uitdaging om met zo min mogelijk kosten zoveel mogelijk afspraken te genereren voor De Nederlande Kluis. En door op die manier zo min mogelijk ruimte te laten voor de concurrentie. Dat is ons op het lijf geschreven. Wij maken en optimaliseren Google Ads campagnes namelijk naar de hoogst mogelijke kwaliteitsscores. Een hoge kwaliteitsscore zorgt er voor dat een minder hoge bieding nodig is om boven de concurrentie vertoond te worden.

Daarnaast is De Nederlandse Kluis actief in een markt die in beweging is. Gebeurt er iets in een stad of dorp wat kan leiden tot een toename in de vraag naar kluisverhuur, dan spelen we daar meteen op in. Ook zorgt het coronavirus ervoor dat potentiële klanten minder mobiel zijn. Allerlei omgevingsfactoren waarbij Ads & Impact snel schakelt en stuurt op zo veel mogelijk nieuwe klanten tegen zo min mogelijk kosten.

Proactief

Wanneer wij vanuit onze kennis en expertise waarde kunnen toevoegen, krijg je dat proactief te horen van ons. Recht door zee advies dat jouw organisatie helpt.

Snel Schakelen

Wij zijn uitstekend bereikbaar en ondernemen daadkrachtige acties op basis van de nieuwste informatie. Ook (of misschien wel juist) uit eigen beweging.

Kwaliteitsscore

Performance marketing en sturen op data zit in ons bloed. Maar om tot een fantastisch presterende campagne te komen is kwaliteit in campagnes absoluut noodzakelijk.

Ilja Flohr voor Ads & Impact

“Ik heb veel vertrouwen in de kwaliteit en mate van ownership die Joris neemt op het managen van onze SEA/SEO doelstellingen. Daarnaast is hij flexibel en kunnen we altijd snel schakelen, kortom een ontzettend fijne samenwerkingspartner.”

Ilja Flohr

CCO De Nederlandse Kluis

Privacy instellingen

We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. In de instellingen kan je zelf kiezen welke cookies je wilt toestaan of wilt weigeren.

Privacy verklaring | Sluit
Instellingen