Zoekwoorden-onderzoek uitvoeren
Zoekmachinemarketing campagnes hebben als startpunt het uitvoeren van Keyword Research. Dit bestaat uit het opsommen van het aanwezige zoekvolume op relevante zoektermen plus het indelen van zoekwoorden in zogenaamde zoekwoordclusters. Deze zoekwoordclusters worden vervolgens gekoppeld aan te optimaliseren websitepagina’s. Of aan adviezen voor het maken van specifieke landingspagina’s.
Het doel: Het in kaart brengen van het aanwezige relevante zoekverkeer zodat deze voeding optimaal gebruikt kan worden in zoekmachine optimalisatie en Google Ads campagnes.
- Het uitvoeren van zorgvuldig Keyword Research zorgt voor een betere uitgangspositie voor het zoekmachine optimalisatie (SEO).
- Het uitvoeren van zorgvuldig Keyword Research zorgt voor een betere uitgangspositie om met Google Ads aan de slag te gaan!
- Het uitvoeren van een SEO/website audit heeft baat bij de aanwezigheid van een goed Keyword Research document.
- Een nieuwe website bouwen? Start altijd met het opstellen van een Keyword Research document.
